6 Mart 2012 Salı

Emekliyormu ne... ?


Toprak haftasonundan beri bişeylere ulaşma hırsıyla santim santim sürünmeye başladı..:)
bugün ilk güne göre daha başarılı.Hatta az önce deniz odayı turluyor Toprak ta peşinden onu takip ediyordu sürüne sürüne.. :) Bu yaramaz biraz asabi mi olacak nedir.Ulaşamayınca oyuncağa basıyor yaygarayı çığlığı.
Emeklemesini hızlandırmak için en sevdiği oyuncaklarını biraz uzağına koyup onu emeklemeye teşvik ediyordum ama artık oyuncağa gerek kalmadı ilerlediğini farketmiş olacak ki odadaki herşeye ulaşmaya çalışıyor.
Erkek çocukları çok hareketli olur diye duymuştum Toprak ta fazlasıyla hareketlendi.Evimizde fonda sürekli onun çığlığı duyuluyor :)
Yani bu şu demek oluyor bizim için survivor 2012 çoktan başlamış oldu :) Onu olası tehlikelerden korumak  için peşinden koşturarak kalan 3-5 kilomuda vericeğimi ümit ediyorum :) he he
Allah tüm minikleri korusun...
Darısı Doğacık ın başına ..Onun emeklemeye pek niyeti yok gibi sanırım direk yürüyecek :)


4 yorum:

  1. Maşallah çok hareketli bir bebiş bu yandınki yandın :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, bebeklerimiz hemen hemen yaşıt. Ben de kendimi çok zor durumda sanırdım. Ama ikincinin ikiz olduğunu düşününce, sizi tebrik ettim. İşiniz çok zor:) Ama öyle tatlılar ki! Maşallah.

    Bizimm 1 numara 2 yaş-5 aylık, 2 numara ise 7 aylık. Henüz bir emekleme emaresi yok :) bakalım bekliyoruz.

    kolaylıklar diliyorum.
    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hemen hemen aynı yaş farkları.Zor oluyor büyüğünü kırmadan arayı bulmak beni en çok yoran da bu.miniklerin oyuncaklarını alıyor mesela sürekli..
      Cümlemize kolaylık versin Allah :)

      Sil