9 Mart 2012 Cuma

Birazda kudurmaca

Hergün oynamak için yenibir aktivite bulmak giderek zorlaşıyor.Deniz artık oyuncaklardan çabuk sıkılıyor daha çok dans etmek zıplamak evcilik oynamak istiyor.Genelde evciliklerde de hep tavşan oluyoruz.Bugünde işi  biraz ilerlettik yüzümüzü tavşana benzetmeye çalıştık.O kadar şirin olduki paylaşmadan yapamadım :)
Mini tiyatromuz akşama kadar sürdü :) boyaları hala çıkartamadım yüzünden baba da görsün diye tutturdu...
Neyse yarında köpekçilik oynarız ozamanda kuçu kuçu boyası süreriz dedimde biraz ikna oldu temizlenmeye..
Butür mini tiyatroları çok seviyor bazen ben aslan oluyorum o sincap onu yakalamaya çalışıyorum bazen kendini aşırı kaptırıyor "lütfen aslan lütfen gelme" diyor oyun bitse bile.. :) onu öyle ürkek sincap halini görmeniz lazım öyle şirinki..

İşimiz zor gerçekten hergüne yeni bir aktivite yaratıcaz diye baya zorlanıyoruz :))
Minişlerle de gazete yırtmaca oynadık.çok eylendiler. :)

Bugünkü yaramazlıktan kareler...





1 yorum:

  1. ay çok şirinsiniz :) Maşallah size, bugs bunny nin akrabaları :P

    YanıtlaSil