21 Aralık 2011 Çarşamba

Merhaba,

Bu günlüğü, 3 minik yavrumu büyütürken başımızdan geçen her türlü macerayı paylaşmak ve geri dönüp okuduğumda keyif almak ve ayrıca anılarımızı arşivlemek için yazmaya karar verdim.. :)
Beni blog yazmaya özendiren kişi kızımın oyun grubunda bizi evinde ağarlayan Nihal arkadaşımın bloğu oldu. Zevkle takip ediyorum http://poyrazligunler.blogspot.com, kendisine teşekkür ederim.
Ne zamandır yazmak istiyordum.Deniz kızım büyürken çok güldüğüm komik anlarını facebook ta paylaşmaya başlamıştım.Eşimin yeğeni Ümit'in neden sende bir blog hazırlamıyorsun demesi beni harekete geçirdi ve oturdum laptopun başına. :)

Takip edenlere şimdiden teşekkür ederim.

2 yorum:

  1. Ayşecim blogunuz hayırlı olsun canım....

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Gülnurcum.Nilkıyısında blogunu şimdi farkettim Nilkızının macerealarını bende takip edicem arık üye oldum :)

    YanıtlaSil